Magdalena Kuropieska-Deloff, IC Mobile
Konsultantka w zakresie komunikacji wewnętrznej
Magdalena Kuropieska-Deloff, IC Mobile
Konsultantka w zakresie komunikacji wewnętrznej

Praktyk w obszarze komunikacji wewnętrznej z doświadczeniem zdobytym w korporacjach (USP, Orange, Gedeon Richter  Polska).Współzałożycielka i konsultantka agencji komunikacji wewnętrznej IC Mobile. Od 3 lat jest inicjatorką i współautorką konferencji Internal Communication Meeting – cyklicznych spotkań wymiany wiedzy i doświadczeń dla praktyków komunikacji wewnętrznej.

Ekspertka specjalizująca się w komunikacji wewnętrznej, z doświadczeniem w obszarze komunikacji zewnętrznej oraz EB. Doradza firmom w doborze narzędzi i form komunikacji do różnych grup pracowników, w tym offline. Posiada praktyczną wiedzę z zakresu budowania zaangażowania pracowników wszystkich szczebli.

Przez 10 lat budowała i z sukcesem prowadziła niehierarchiczne zespoły redaktorów i ambasadorów firmowych jako redaktor naczelny. Zdobywczyni wielu nagród i złotych statuetek z obszaru komunikacji wewnętrznej. Autorka publikacji w raportach branżowych oraz w mediach społecznościowych głównie w obszarach komunikacji wewnętrznej, aplikacji grywalizacyjnych i platform awatarowych.

2025-04-24

Rola empatii w komunikacji międzykulturowej, czyli jak budować autentyczne więzi w erze zdalnej pracy i cyfrowej transformacji w multikulturowym środowisku pracy?
  • 10:25 - 11:15
  • 50 min

Jak zrozumieć różnorodne perspektywy i budować autentyczne relacje w globalnym zespole? W erze zdalnej pracy i cyfrowej transformacji empatia staje się kluczowym elementem skutecznej komunikacji międzykulturowej.

Podczas tego panelu porozmawiamy o tym, jak rozwijać umiejętność empatycznego słuchania, unikać pułapek kulturowych i wzmacniać więzi w zróżnicowanych środowiskach. Dowiesz się, jak wykorzystywać narzędzia online, aby wspierać współpracę i budować atmosferę zaufania w międzynarodowych zespołach. Uwaga - ta rozmowa może zmienić Twoje podejście do komunikacji!


Aby lepiej rozumieć potrzeby pracowników, warto regularnie przeprowadzać w organizacji badania opinii. Polecamy lekturę poniższych artykułów nt. badań:

Jak przekonać zarząd do inwestycji w badania satysfakcji pracowników? >>

Badanie satysfakcji. Czy możesz przeprowadzić je samodzielnie? #checklista >>

7 korzyści z badań. Co zyskuje organizacja przeprowadzając cyklicznie badanie satysfakcji? >>