Rzeczniczka Prasowa Fundacji DKMS, w której odpowiada za planowanie oraz realizację strategii komunikacji zewnętrznej fundacji, wizerunek i reputacje oraz wdrażanie projektów edukacyjnych.
Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Społecznych UW, na specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations, a także podyplomowych studiów Zarządzania Marką w SGH oraz Skuteczny Employer Branding w Akademii Leona Koźmińskiego. Od ponad 20 lat związana z branżą, w której jako specjalistka ds. Public Relations zajmuje się szeroko rozumianą komunikacją głównie sektora medycznego i ochrony zdrowia. Jako Manager ds. Komunikacji Zewnętrznej w międzynarodowym koncernie farmaceutycznym zajmowała się planowaniem oraz wdrażaniem strategii komunikacyjnej i marketingowej dla marek OTC, Crisis Managment oraz wsparciem działań Public Affairs.
Miłośniczka radia, która z rozrzewnieniem wspomina cztery intensywne i arcyciekawe lata pracy w Polskim Radio. Od czterech lat jurorka Konkursu PR Wings.