Absolwentka filozofii i socjologii, z komunikacją i PR związana od początku swojej drogi zawodowej. Ostatnie 5 lat jej głównym konikiem jest komunikacja do pracowników, która jest dla niej podstawą każdej dobrze działającej organizacji.
Swoje doświadczenie zawodowe czerpała m.in. w Procter and Gamble gdzie rozwijała program CSRowy dla pracowników.
Od ponad 3 lat związana z firmą PepsiCo, w której oprócz komunikacji zajmuje się też zaangażowaniem pracowników, gdzie wdrożyła wiele programów z zakresu D&I, Sustainability oraz kultury pracy.
Tworzenie silnego zespołu redaktorów lub ambasadorów to klucz do skutecznej komunikacji wewnętrznej. Podczas tej sesji poznasz trzy inspirujące historie od praktyków z różnych organizacji, którzy z sukcesem wdrożyli takie programy.
Dowiesz się, jak wyłaniać ambasadorów/redaktorów, budować ich zaangażowanie i motywować do działania. Odkryjesz sprawdzone rozwiązania, dzięki którym Twoja "drużyna" stanie się siłą napędową komunikacji w firmie, a Ty zyskasz czas na strategiczne zarządzanie tym obszarem. Wyrusz z nami w tę podróż i zainspiruj się przykładami, które możesz wdrożyć u siebie!
Polecamy lekturę artykułów na temat zespołów ambasadorskich/redakcyjnych: