Magdalena Żołądź, Heidelberg Materials Polska
Koordynator ds. Komunikacji Wewnętrznej i CSR
Magdalena Żołądź, Heidelberg Materials Polska
Koordynator ds. Komunikacji Wewnętrznej i CSR

Koordynatorka ds. Komunikacji Wewnętrznej i CSR w Heidelberg Materials Polska. Z branżą komunikacji i mediów związana od 25 lat: najpierw jako dziennikarka, wydawczyni, kierowniczka działu, potem szefowa newsroomu największego dziennika w województwie opolskim, gdzie odpowiadała także za tworzenie i współtworzenie akcji, kampanii i projektów specjalnych. Od czterech lat zajmuje się komunikacją wewnętrzną w biznesie, w której ponad wszystko ceni kontakt z pracownikami oraz organizację akcji i wydarzeń.

Obserwuj nas na LinkedIn

2025-10-22

Między klikiem a dotykiem – jak wykorzystać siłę papieru w cyfrowym świecie?
  • 10:25 - 11:15
  • 50 min

Print is not dead! Udowodnili to Laureaci 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner w kategorii Magazyn Wewnętrzny Drukowany.

Podczas ich prelekcji poznacie powody, dla których w dobie cyfryzacji druk wciąż angażuje odbiorców, poszerza dotarcie komunikacji i włącza pracowników z grup zagrożonych wykluczeniem. Magazyn drukowany to coś więcej niż nośnik – to narzędzie budowania więzi, tożsamości i wspólnoty. Zobaczycie inspirujące przykłady rozwiązań, które pokazują, że papier potrafi działać równie skutecznie jak klik, a niekiedy nawet skuteczniej, bowiem oferują coś, czego nie dają media cyfrowe – czas na refleksję…

Kultura otwartości w praktyce, czyli jak uruchomić potencjał oddolnych inicjatyw w firmie za pomocą komunikacji?
  • 12:45 - 13:10
  • 25 min

Każdy pracownik może być źródłem wartościowych pomysłów, które prowadzą do realnych zmian w organizacji.

Podczas prelekcji dowiesz się:

Jak tworzyć kulturę, która zachęca do dzielenia się inicjatywami i wspiera ich rozwój?
Jak skutecznie pozyskiwać i rozwijać mikro pomysły, by przekształcić je w makro efekty?
Jak i gdzie szukać sprzymierzeńców?

Poznasz też dobre praktyki i narzędzia, które pomagają nie zmarnować potencjału pracowników i zamienić ich zaangażowanie w siłę napędową firmy.

Wszystko na przykładzie case study wydarzenia „I Bieg po Kopalni” Grupy Heidelberg Materials Polska (Górażdże Cement), Laureata 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner - I miejsce w kategorii Wydarzenie dla Pracowników oraz II miejsce w kategorii Magazyn Wewnętrzny Drukowany.

 

Jeśli chcesz, możemy wysyłać Ci powiadomienia o nowościach na stronie. Wystarczy wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień.