Koordynatorka ds. Komunikacji Wewnętrznej i CSR w Heidelberg Materials Polska. Z branżą komunikacji i mediów związana od 25 lat: najpierw jako dziennikarka, wydawczyni, kierowniczka działu, potem szefowa newsroomu największego dziennika w województwie opolskim, gdzie odpowiadała także za tworzenie i współtworzenie akcji, kampanii i projektów specjalnych. Od czterech lat zajmuje się komunikacją wewnętrzną w biznesie, w której ponad wszystko ceni kontakt z pracownikami oraz organizację akcji i wydarzeń.
Print is not dead! Udowodnili to Laureaci 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner w kategorii Magazyn Wewnętrzny Drukowany.
Podczas ich prelekcji poznacie powody, dla których w dobie cyfryzacji druk wciąż angażuje odbiorców, poszerza dotarcie komunikacji i włącza pracowników z grup zagrożonych wykluczeniem. Magazyn drukowany to coś więcej niż nośnik – to narzędzie budowania więzi, tożsamości i wspólnoty. Zobaczycie inspirujące przykłady rozwiązań, które pokazują, że papier potrafi działać równie skutecznie jak klik, a niekiedy nawet skuteczniej, bowiem oferują coś, czego nie dają media cyfrowe – czas na refleksję…
Każdy pracownik może być źródłem wartościowych pomysłów, które prowadzą do realnych zmian w organizacji.
Podczas prelekcji dowiesz się:
Jak tworzyć kulturę, która zachęca do dzielenia się inicjatywami i wspiera ich rozwój?
Jak skutecznie pozyskiwać i rozwijać mikro pomysły, by przekształcić je w makro efekty?
Jak i gdzie szukać sprzymierzeńców?
Poznasz też dobre praktyki i narzędzia, które pomagają nie zmarnować potencjału pracowników i zamienić ich zaangażowanie w siłę napędową firmy.
Wszystko na przykładzie case study wydarzenia „I Bieg po Kopalni” Grupy Heidelberg Materials Polska (Górażdże Cement), Laureata 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner - I miejsce w kategorii Wydarzenie dla Pracowników oraz II miejsce w kategorii Magazyn Wewnętrzny Drukowany.