Specjalista ds. pozyskiwania talentów do wszystkich fabryk PepsiCo w Polsce. Od dwóch lat koordynatorka ambasadorów komunikacji, wykorzystująca swój autorytet, wizerunek oraz rozpoznawalność w celu promocji idei komunikacji wśród pracowników frontlineowych.
Tworzenie silnego zespołu redaktorów lub ambasadorów to klucz do skutecznej komunikacji wewnętrznej. Podczas tej sesji poznasz trzy inspirujące historie od praktyków z różnych organizacji, którzy z sukcesem wdrożyli takie programy.
Dowiesz się, jak wyłaniać ambasadorów/redaktorów, budować ich zaangażowanie i motywować do działania. Odkryjesz sprawdzone rozwiązania, dzięki którym Twoja "drużyna" stanie się siłą napędową komunikacji w firmie, a Ty zyskasz czas na strategiczne zarządzanie tym obszarem. Wyrusz z nami w tę podróż i zainspiruj się przykładami, które możesz wdrożyć u siebie!
Polecamy lekturę artykułów na temat zespołów ambasadorskich/redakcyjnych: