Od kilkunastu lat związana z obszarami komunikacji, budowania wizerunku pracodawcy i doświadczeń pracowników. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.
W VeloBanku odpowiada za komunikację wewnętrzną i zaangażowanie pracowników oraz dba o markę pracodawcy i działania employer brandingowe. Na swoim koncie ma realizację projektów z zakresu wdrażania i rozwijania kultury organizacyjnej, promowania firmowych wartości, a także zarządzania zmianą, w tym rebrandingu. Za zrealizowane wraz z zespołem działania otrzymała zarówno krajowe, jak i międzynarodowe wyróżnienia. Na co dzień ceni sobie pracę na faktach, danych i liczbach, stawia na autentyczność i prostotę, a ponad wszystko, liczy się dla niej uważność na drugiego człowieka.
17 kwietnia tego roku, podczas uroczystej gali towarzyszącej 6. edycji #ICM, poznaliśmy laureatki i laureatów 2. edycji Konkursu IC Biznes Partner.
Jego celem jest odszukanie i wyróżnienie osób i zespołów odpowiedzialnych na co dzień za komunikację w organizacji – za szczególny rodzaj postawy – BYCIE PARTNEREM DLA BIZNESU I PRACOWNIKÓW.
W drugiej edycji jury wyłoniło laureatów w dwóch nowych kategoriach – wydarzenia i kampanie dla pracowniczek i pracowników. To właśnie wybranych laureatów tych kategorii zaprosiliśmy na scenę #ICM7, aby opowiedzieli o swoich projektach, wyzwaniach, z którymi się mierzyli i rozwiązaniach, które zastosowali.
16 października br., podczas konferencji Internal Communication Meeting, ogłosimy start naboru zgłoszeń do 3. edycji konkursu IC Biznes Partner, którego finał odbędzie się wiosną przyszłego roku. Uczestnicy konferencji jako pierwsi poznają nowe kategorie konkursu, kryteria oceny i skład jury.