Odpowiada za komunikację korporacyjną, komunikację wewnętrzną ukierunkowaną na budowanie doświadczeń pracowników, działania z zakresu budowania marki pracodawcy, komunikacji ESG, eventów oraz Public Affairs. W swojej codziennej pracy stara się szukać synergii i patrzy na komunikację z perspektywy budowania doświadczeń klientów, ale przede wszystkim pracowników, którzy są najlepszymi ambasadorami firmy i marki.
Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej.
Z wykształcenia Absolwentka Socjologii UW. Dodatkowo absolwentka MBA dla HR w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, relacji inwestorskich i komunikacji finansowej oraz projektów społecznych.
Jurorka konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR , komunikacji oraz employer brandingu. Wykładowczyni London School of PR.
W komunikacji wewnętrznej zbliżają się istotne zmiany, które będą miały duży wpływ na sposób, w jaki organizacje komunikują się z pracownikami. Przyszłość IC będzie kształtowana przez cyfrową transformację, która zmienia zarówno narzędzia, metody, jak i obszary komunikacji.
Kluczowe wyzwania, którym organizacje będą musiały stawić czoła, to: cyfrowa transformacja związana z AI w obszarze w komunikacji wewnętrznej oraz komunikacja zarządzania zmianą zachodzącą w organizacji w kontekście transformacji procesów w całej firmie.
Samo wdrożenie nie wystarczy. Do skutecznego wdrożenia niezbędne jest zrozumienie i poparcie tego procesu, a przede wszystkim jego celu, w całej organizacji. A do tego niezbędna jest komunikacja wewnętrzna.
Według wyników Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą*, pozytywne czynniki wpływające na wynik wdrożenia to obecnie:
- Zaangażowanie pracowników w proces zmian – wskazane przez 76% uczestników badania.
- Postawa menedżerów najwyższego szczebla – wskazane przez 75% uczestników badania.
- Wizja i kierunek zmian – 74% odpowiedzi.
- Praca zespołowa – 74% odpowiedzi.
Wśród czynników negatywnych dominują:
- Sabotowanie procesu zmian przez niektórych pracowników – 46% wskazań.
- Emocje – 37%
Jak pokazują badania, komunikacja wewnętrzna staje się fundamentem sukcesu procesów zmian, a transparentność, autentyczność i zaangażowanie w komunikację to kluczowe elementy w budowaniu zaufania w czasie transformacji.
Co jeszcze nas czeka w komunikacji wewnętrznej? O tym porozmawiamy z panelistami podczas #ICM8.
*Raport z badania OBZZ2024 – wnioski i rekomendacje z IX Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą