Monika Lembas, Decathlon
Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej
Monika Lembas, Decathlon
Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej

Związana z Decathlonem od blisko 11 lat, zdobywała doświadczenie na różnych stanowiskach w organizacji, m.in. jako Asystentka Dyrekcji Generalnej, gdzie współpracowała z CEO i zarządem. To doświadczenie ukształtowało jej dalszą ścieżkę zawodową w obszarze komunikacji wewnętrznej. Absolwentka studiów podyplomowych z komunikacji korporacyjnej na wydziale dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Obecnie, jako ekspert ds. komunikacji wewnętrznej, koncentruję się na budowaniu angażujących i skutecznych działań komunikacyjnych, które wspierają realizację strategii Decathlon. Jej celem jest wzmacnianie kultury organizacyjnej opartej na wartościach oraz tworzenie przestrzeni, w której każdy pracownik czuje się dobrze poinformowany i doceniony.Wierzy, że autentyczna, transparentna komunikacja jest kluczowym elementem budowania zaangażowania zespołów i wzmacniania pozycji Decathlon jako pracodawcy z wyboru.

Obserwuj nas na LinkedIn
LinkedIn

2025-04-24

Sesje case studies: Drużyna Pierścienia, czyli jak powołać do życia zespół redaktorów/ambasadorów, którzy pomogą w komunikacji wewnętrznej.
  • 12:00 - 13:15
  • 75 min

Tworzenie silnego zespołu redaktorów lub ambasadorów to klucz do skutecznej komunikacji wewnętrznej. Podczas tej sesji poznasz trzy inspirujące historie od praktyków z różnych organizacji, którzy z sukcesem wdrożyli takie programy.

Dowiesz się, jak wyłaniać ambasadorów/redaktorów, budować ich zaangażowanie i motywować do działania. Odkryjesz sprawdzone rozwiązania, dzięki którym Twoja "drużyna" stanie się siłą napędową komunikacji w firmie, a Ty zyskasz czas na strategiczne zarządzanie tym obszarem. Wyrusz z nami w tę podróż i zainspiruj się przykładami, które możesz wdrożyć u siebie!
 

Polecamy lekturę artykułów na temat zespołów ambasadorskich/redakcyjnych:

Jak wyłonić / powołać zespół ambasadorów w organizacji?Sprawdzone metody zaczerpnięte z influencer marketingu >>

Redaktorzy nie chcą pisać? 4 sprawdzone sposoby na zaangazowanie wewnętrznego zespołu redakcyjnego >>