Radosław Mechło, BUZZcenter
Cybernetyk, Business Development Director, Ekspert Sprzedaży
Radosław Mechło, BUZZcenter
Cybernetyk, Business Development Director, Ekspert Sprzedaży

Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze marketingu, sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 15 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

Absolwent cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania w szkole VIZJA. Posiada dyplom DIMAQ Proffesional oraz Strategic Thinking oraz Winning Sustainability Strategies w International Institute for Management Development w Szwajcarii.

Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity (IT), wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska (reklama), wydawcą takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek, a także właścicielem portalu Onet.pl Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe dla polskich i światowych marek.

Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Orange, T-Mobile, Ipsen, MSH, Związek Miast Polskich, Polaris.

Od 2017 roku szkoli w formule otwartej i dla firm, głównie z obszaru AI, marketingu i strategii. W 2023 roku przeszkolił ponad 2500 osób z obszaru AI. Przetestował ponad 1500 rozwiązań opartych o AI.

Fan podróży backpackerskich, lotnictwa, LEGO oraz analitycznego myślenia.

LinkedIn

2025-04-24

Inspiracje out of the IC: Jak z narzędzi AI zrobić swojego asystenta, który rozumie pracę w komunikacji wewnętrznej.
  • 14:15 - 14:40
  • 25 min

Inspiracje out of the IC to prelekcje ekspertów spoza komunikacji wewnętrznej, od których można czerpać w naszej branży. Od czterech edycji, w ramach tego formatu wystąpień, na scenie #ICM inspirowali nas już specjaliści od marketingu, eventów, nowych technologii czy prawa. Tym razem zaprosiłyśmy na scenę eksperta od AI.

Dla komunikatorów, u których multitasking (master level) to codzienność, a zespoły bywają jednoosobowe, liczy się każda pomoc i każda zyskana godzina. Dlatego Radek Mechło podpowie, jak z narzędzi AI zrobić swojego asystenta, który rozumie pracę w komunikacji wewnętrznej.

Wskazówki uzyskane podczas prelekcji pomogą Ci zaoszczędzić czas na powtarzalnych obowiązkach i przekierować go na działania strategiczne, dzięki którym wzmocnisz swoją pozycję w firmie jako IC Biznes Partner. Nauczysz się pisać skuteczne prompty i zyskasz wsparcie w codziennych obowiązkach!


Polecamy lekturę artykułu:

Talk to AI, czyli jak sztuczna inteligencja może wspierać komunikację wewnętrzną >>