Pracujemy w modelu 360°. Dostarczamy zintegrowane działania z obszaru komunikacji wewnętrznej – od pomysłu do realizacji i ewaluacji celów.
Zapewniamy:
audyt komunikacji i zaangażowania,
badanie employer brandingowe,
strategię komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingową (EVP, plan komunikacji i narzędzi do obecnych i potencjalnych pracowników),
warsztaty (m.in. dla redaktorów wewnętrznych, dla zespołów projektowych),
narzędzia (aplikacje, intranety, newslettery, „sygnalista”),
kampanie wewnętrzne (koncepcję, produkcję i ewaluację),
eventy firmowe (od pomysłu po realizację),
kontent redakcyjny i graficzny,
konsultacje i wsparcie na każdym etapie współpracy.
W codziennej pracy promujemy komunikację w duchu Human-to-Human. Wierzymy, że dawanie poczucia wpływu na działania firmy wzmacnia zaangażowanie. Dlatego projektując rekomendowane działania zawsze staramy się oprzeć ich realizację na współpracy z pracownikami, których będą one dotyczyły. Włączamy wybrane osoby w proces decyzyjny, zapraszamy na warsztaty, prosimy o opinie, angażujemy w realizację.
Naszą misją jest rozwijanie świadomości i wiedzy w organizacjach na temat roli komunikacji wewnętrznej i jej wpływu na osiąganie celów biznesowych. W tym celu dwa razy do roku, wiosną i jesienią, organizujemy Konferencję Internal Communiacation Meeting, czyli spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej z różnorodnych organizacji. Celem wydarzenia jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni do wymiany wiedzy i doświadczeń w tym obszarze. Realizujemy go zapewniając szeroki program paneli i prelekcji, których tematy utalamy w porozumieniu z uczestnikami wcześniejszej edycji. Zapewniamy pełną interakcję podczas spotkania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, jak aplikacja mobilna z elementami grywalizacji. Konferencji towarzyszy konkurs, w którym najlepsze projekty z obszaru komunikacji wewnętrznej nagradzamy statuetkami IC Biznes Parter – zawsze podczas wiosennej edycji. W tym roku, 16 października, odbędzie się już siódma edycja wydarzenia. Zapraszamy!