Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendystka Grand Valley State University w USA, aktywny mentor w obszarze komunikacji i zarządzania, wieloletni praktyk zarządzania zespołami i procesami, tworzenia strategii dla szeroko rozumianej branży medycznej i FMCG, zarówno w modelu B2C jak i B2B.
Współzałożycielka .kuek (www.kuek.pl) – organizacji aktywnych zawodowo alumnów UEK, która działa na rzecz networkingu biznesowego oraz dzielenia się wiedzą już 20 lat.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w największych korporacjach międzynarodowych w Polsce i za granicą oraz u liderów rodzimego rynku. Swoje kompetencje poszerzała obejmując różne funkcje i obszary biznesu jako menadżer zróżnicowanych zespołów, Business Unit Director, a ostatnio członek Zespołu Zarządzającego.
Projekty z obszaru promocji i komunikacji, które prowadziła, zdobyły liczne nagrody w kilku krajach.
W IC Mobile opracowaliśmy nazwę i definicję IC Biznes Partnera, aby dać wyraz randze, jaką komunikacja wewnętrzna zyskała w organizacjach w ostatnich latach.
Wprowadziliśmy warsztaty z tego zakresu oraz konkurs dla komunikacji wewnętrznej nagradzający szczególny rodzaj postawy – BYCIE PARTNEREM DLA BIZNESU I PRACOWNIKÓW.
Uważamy, że jest to obecnie nieodłączna cecha nowoczesnej komunikacji wewnętrznej – jej fundament.
Kim jest IC Biznes Partner?
W ciągu ostatnich lat, z racji funkcjonowania w czasach ciągłej zmiany, komunikacja wewnętrzna przestała być wyłącznie komunikacją, stała się sztuką budowania relacji. Komunikacja jest ich efektem, a nie przyczyną i skutkiem w jednym, jak bywało wcześniej. Przyszedł czas na zmianę specjalistów i zespołów z Internal Comms w IC Biznes Partnerów.
IC Biznes Partner to specjalista, zespół albo manager, którzy umiejętnie budują partnerskie relacje ze wszystkimi obszarami biznesowymi w firmie:
- wspierają obszary w prowadzeniu komunikacji do wewnątrz, współpracując z nimi, dzieląc się wiedzą, udostępniając i rekomendując rozwiązania i narzędzia,
- dbają przy tym o równy dostęp obszarów do mediów wewnętrznych,
- umożliwiają równy dostęp do wiedzy w organizacji zapewniając jej sprawiedliwą dystrybucję, ale z uwzględnieniem potrzeb konkretnych grup docelowych,
- wsłuchują się w potrzeby pracowników przekładając pozyskaną wiedzę na wdrażanie lub inicjowanie konkretnych rozwiązań,
- współpracują z zarządem pełniąc rolę partnera w komunikacji do wewnątrz organizacji oraz ambasadora pracowników – dzięki dysponowaniu wiedzą ze wszystkich obszarów,
- budują nieformalne zespoły ambasadorów wspierające komunikację danych inicjatyw.
Słowa kluczowe dla IC Biznes Partnera to:
#Relacje
#Partnerstwo
#Wsparcie
#Współpraca
#Inkluzywność
#Komunikacja
Więcej o pozycji ICBP w organizacji w rozmowie Magdaleny Kuropieska-Deloff i jej gościni - Izabeli Duszy.