Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UWM w Olsztynie.
Związana z Michelin od 29 lat. W komunikacji wewnętrznej stara się przecierać coraz to nowe ścieżki, dalekie od rutyny. Szefowa zespołu zajmującego się komunikacją programu RównieWażni, którego celem jest wspieranie i rozwijanie idei różnorodności w Michelin Polska. Liderka-wolontariuszka Mocy Dobra – programu wolontariatu pracowniczego Michelin Polska.
Pasjonatka reportażu skupiająca się na tematyce społecznej z akcentem na historie kobiet (herstorie). Jej reportaż o wielokulturowości na Warmii „Już do Was nie przyjdę” (ISBN 978-83-923155-7-5) został wyróżniony w 2021 roku przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich w Konkursie Dziennikarskim im. Seweryna Pieniężnego.
Największe marzenie – inspirować.
Według Manpower 68% pracowników #genZ nie jest zadowolonych z postępów swojej organizacji w tworzeniu zróżnicowanego i integracyjnego środowiska pracy. Jak odpowiadają na to organizacje? W raporcie Future of Jobs Report 2023 czytamy, że większość firm będzie traktować priorytetowo kobiety (79%), młodzież poniżej 25 roku życia (68%) i osoby z niepełnosprawnościami (51%)... Czy na pewno dokładnie o to chodzi w idei DEI?
Jak promować różnorodność mądrze i włączać wszystkich w działania firmy i jej kulturę, nie wyłączając niechcący grup, które np. były do tej pory uprzywilejowane.
Jaką rolę w D&I (bo na Diversity oraz Inclusion skupimy się podczas ICM6) pełni komunikacja wewnętrzna?
Prowadząca: Magdalena Kuropieska-Deloff