Julia Bieleninik, STRABAG
Specjalistka ds. Employer Branding
Julia Bieleninik, STRABAG
Specjalistka ds. Employer Branding
Julia z obszarem HR zawiązana jest od ponad 7 lat. Swoją karierę zaczynała w konsultingu, dołączając do takich organizacji takich jak Cognitis, czy Deloitte. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w Zespole Rekrutacji i EB w Banku Gospodarstwa Krajowego, zajmując się rekrutacją, programem praktyk letnich, programem ambasadorskim i działaniami employer brandinowymi. Następnie pracowała w ponad 2-letnim projekcie pierwszej polskiej platformy e-learningowej NAVOICA z bezpłatnymi kursami typu MOOC. W międzyczasie dołączyła do Stowarzyszenia Wiosna, gdzie objęła rolę Lidera w programie Akademia Przyszłości i z 10-osobowym zespołem wolontariuszy wspierała dzieci w budowaniu pewności siebie. W 2021 roku na krótko związała się z sektorem kosmicznym, gdzie współpracowała przy konferencji Forum Sektora Kosmicznego i zajmowała się rekrutacją dla 15 firm członkowskich.
 
Kiedy już upewniła się, że budowanie marki pracodawcy to zdecydowanie to, czego szuka, a branża budowlana to ta, w której jej jeszcze nie było, dołączyła do STRABAG jako Specjalistka ds. Employer Branding. Interesuje się zrównoważonym rozwojem, a  w wolnych chwilach żegluje po morzach i jeziorach.

2024-04-17

Sesje case studies: Jak skutecznie dotrzeć z informacją do pracowników? Perspektywa produkcji, magazynów i firm budowlanych.
  • 12:25 - 13:40
  • 75 min

Sesje case studies to nowy format wprowadzony podczas wcześniejszej edycji ICM. Są to krótkie prelekcje prowadzone w serii, na ten sam temat. To odpowiedź na potrzebę poznawania wielu przykładów z rynku.

Do udziału w tej sesji zaprosiliśmy przedstawicieli różnych organizacji, aby opowiedzieli o swoich doświadczeniach komunikacji z pracownikami produkcji i logistyki, na konkretnych przykładach.

Z ich wystąpień dowiesz się m.in.:

- Jakie tematy interesują pracowników?
- Skąd czerpać inspiracje i kontent?
- Czy wszyscy pracownicy muszą wiedzieć o wszystkim? Czy tego wymaga kultura inkluzywna?
- Jak przekonać ludzi do pokazania się w wewnętrznych kanałach komunikacji?
- Jak skutecznie dotrzeć z ważnymi informacjami do pracowników produkcji, magazynów, budowy?
- Jak mierzyć dotarcie?
- Od czego zacząć?
- …. - dodaj tu swoje pytanie/-a – wystarczy kliknąć przycisk „Zadaj pytanie”.