Z rozwojem pracowników jestem związana od ponad 12 lat. Kilka lat temu do moich obowiązków dołączyła wewnętrzna komunikacja i dziś jako Head of People Development and Internal Communications w 4finance dbam m.in. o to, by naszym pracownikom było z nami jak najlepiej! W międzynarodowym środowisku bywa to wyzwaniem, dlatego z ogromnym zainteresowaniem śledzę rozwój AI i możliwości jakie stwarza!
Temat wywołany przez panelistów podczas 5. edycji Internal Communication Meeting w ramach poszukiwania nowych trendów w komunikacji wewnętrznej, wraca na scenę w postaci samodzielnego panelu praktyków oraz prelekcji eksperta.
Podczas rozmowy z naszymi gośćmi, poznasz dobre praktyki korzystania z programów AI, które zaoszczędzą Twój czas w codziennej pracy komunikatora.
Odpowiemy sobie m.in. na pytania:
- Do czego stosować sztuczną inteligencję?
- Jak to robić, aby utrzymać wysoką jakość pracy?
- Czy należy sprawdzać po AI czy AI sprawdza po nas?
- Czy przyznawać się w organizacji, że korzystamy z AI?
- Jakie korzyści dostrzegają w AI praktycy stosujący na co dzień narzędzia AI?
- Czy każdy może sobie pozwolić na korzystanie z AI w pracy?
- Czy jest to bezpieczne dla organizacji?
Czekamy też, jak zawsze, na Wasze pytania.
Prowadząca: Kasia Kryńska