Entuzjastka komunikacji wewnętrznej, upraszczania języka i dbałości o spójność przekazu w organizacji.
Specjalizuje się w planowaniu i wdrażaniu w życie efektywnych procesów i kompleksowych projektów komunikacyjnych. Obecnie, swoje doświadczenie wykorzystuje jako doradca i coach zespołów zarządzających regionem CEMA w Microsoft. Fanka technologii inkluzywnej, AI i rewolucji, jaką ta wywołała w świecie komunikacji.
Ponad 12-letnie doświadczenie zdobywała, pracując dla globalnych marek zarówno po stronie klienta, jak i agencji PR.
Stypendystka Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles (UCLA).
Prywatnie miłośniczka biegów górskich.
Temat wywołany przez panelistów podczas 5. edycji Internal Communication Meeting w ramach poszukiwania nowych trendów w komunikacji wewnętrznej, wraca na scenę w postaci samodzielnego panelu praktyków oraz prelekcji eksperta.
Podczas rozmowy z naszymi gośćmi, poznasz dobre praktyki korzystania z programów AI, które zaoszczędzą Twój czas w codziennej pracy komunikatora.
Odpowiemy sobie m.in. na pytania:
- Do czego stosować sztuczną inteligencję?
- Jak to robić, aby utrzymać wysoką jakość pracy?
- Czy należy sprawdzać po AI czy AI sprawdza po nas?
- Czy przyznawać się w organizacji, że korzystamy z AI?
- Jakie korzyści dostrzegają w AI praktycy stosujący na co dzień narzędzia AI?
- Czy każdy może sobie pozwolić na korzystanie z AI w pracy?
- Czy jest to bezpieczne dla organizacji?
Czekamy też, jak zawsze, na Wasze pytania.
Prowadząca: Kasia Kryńska