Katarzyna Kryńska, IC Mobile
Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej
Katarzyna Kryńska, IC Mobile
Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej

Ekspert ds. Custom Publishing. Od ponad 15 lat odpowiada za przygotowanie spójnej strategii komunikacyjnej brandów. W komunikacji zawsze skupia się na Człowieku, zgodnie z koncepcją H2H. Tworzone przez nią projekty były wielokrotnie nagradzane podczas branżowych konkursów.

2024-04-17

Jak praktycy wykorzystują AI w komunikacji wewnętrznej?
  • 09:35 - 10:25
  • 50 min

Temat wywołany przez panelistów podczas 5. edycji  Internal Communication Meeting w ramach poszukiwania nowych trendów w komunikacji wewnętrznej, wraca na scenę w postaci samodzielnego panelu praktyków oraz prelekcji eksperta.

Podczas rozmowy z naszymi gośćmi, poznasz dobre praktyki korzystania z programów AI, które zaoszczędzą Twój czas w codziennej pracy komunikatora.

Odpowiemy sobie m.in. na pytania:
- Do czego stosować sztuczną inteligencję?
- Jak to robić, aby utrzymać wysoką jakość pracy?
- Czy należy sprawdzać po AI czy AI sprawdza po nas?
- Czy przyznawać się w organizacji, że korzystamy z AI?
- Jakie korzyści dostrzegają w AI praktycy stosujący na co dzień narzędzia AI?
- Czy każdy może sobie pozwolić na korzystanie z AI w pracy?
- Czy jest to bezpieczne dla organizacji?
Czekamy też, jak zawsze, na Wasze pytania.

Prowadząca: Kasia Kryńska

Jak efektywnie współpracować z innymi działami w firmie na partnerskich zasadach?
  • 15:10 - 16:00
  • 50 min

Podczas spotkań, mastermindów czy szkoleń często słyszymy takie pytania:
- Co należy do obowiązków komunikatora wewnętrznego?
- Gdzie przebiegają granice odpowiedzialności za komunikację wewnętrzną?
- Jakie narzędzia mogą pomóc w budowaniu partnerstwa z innymi działami organizacji?
- Jak udowodnić wartość swojej roli w organizacji i wypracować stałe miejsce przy stole zarządu?

Podczas 6. edycji ICM postaramy się udzielić na nie odpowiedzi wraz z laureatami 1. edycji naszego konkursu dla komunikacji wewnętrznej: IC Biznes Partner 2022.

Podczas panelu dowiecie się, jak nasi goście pełnią role komunikatorów w czasach „permanentnej zmiany”,w jaki sposób budują swoją pozycję w organizacji, jak wspierają różne obszary w firmie, wyznaczają granice swoich obowiązków i chwalą się sukcesami.