Ekspert ds. Custom Publishing. Od ponad 15 lat odpowiada za przygotowanie spójnej strategii komunikacyjnej brandów. W komunikacji zawsze skupia się na Człowieku, zgodnie z koncepcją H2H. Tworzone przez nią projekty były wielokrotnie nagradzane podczas branżowych konkursów.
Temat wywołany przez panelistów podczas 5. edycji Internal Communication Meeting w ramach poszukiwania nowych trendów w komunikacji wewnętrznej, wraca na scenę w postaci samodzielnego panelu praktyków oraz prelekcji eksperta.
Podczas rozmowy z naszymi gośćmi, poznasz dobre praktyki korzystania z programów AI, które zaoszczędzą Twój czas w codziennej pracy komunikatora.
Odpowiemy sobie m.in. na pytania:
- Do czego stosować sztuczną inteligencję?
- Jak to robić, aby utrzymać wysoką jakość pracy?
- Czy należy sprawdzać po AI czy AI sprawdza po nas?
- Czy przyznawać się w organizacji, że korzystamy z AI?
- Jakie korzyści dostrzegają w AI praktycy stosujący na co dzień narzędzia AI?
- Czy każdy może sobie pozwolić na korzystanie z AI w pracy?
- Czy jest to bezpieczne dla organizacji?
Czekamy też, jak zawsze, na Wasze pytania.
Prowadząca: Kasia Kryńska
Podczas spotkań, mastermindów czy szkoleń często słyszymy takie pytania:
- Co należy do obowiązków komunikatora wewnętrznego?
- Gdzie przebiegają granice odpowiedzialności za komunikację wewnętrzną?
- Jakie narzędzia mogą pomóc w budowaniu partnerstwa z innymi działami organizacji?
- Jak udowodnić wartość swojej roli w organizacji i wypracować stałe miejsce przy stole zarządu?
Podczas 6. edycji ICM postaramy się udzielić na nie odpowiedzi wraz z laureatami 1. edycji naszego konkursu dla komunikacji wewnętrznej: IC Biznes Partner 2022.
Podczas panelu dowiecie się, jak nasi goście pełnią role komunikatorów w czasach „permanentnej zmiany”,w jaki sposób budują swoją pozycję w organizacji, jak wspierają różne obszary w firmie, wyznaczają granice swoich obowiązków i chwalą się sukcesami.
Prowadząca: Katarzyna Kryńska