Magdalena Kuropieska-Deloff, IC Mobile
Konsultantka w zakresie komunikacji wewnętrznej
Magdalena Kuropieska-Deloff, IC Mobile
Konsultantka w zakresie komunikacji wewnętrznej

Praktyk w obszarze komunikacji wewnętrznej z doświadczeniem zdobytym w korporacjach (USP, Orange, Gedeon Richter  Polska).Współzałożycielka i konsultantka agencji komunikacji wewnętrznej IC Mobile. Od 3 lat jest inicjatorką i współautorką konferencji Internal Communication Meeting – cyklicznych spotkań wymiany wiedzy i doświadczeń dla praktyków komunikacji wewnętrznej.

Ekspertka specjalizująca się w komunikacji wewnętrznej, z doświadczeniem w obszarze komunikacji zewnętrznej oraz EB. Doradza firmom w doborze narzędzi i form komunikacji do różnych grup pracowników, w tym offline. Posiada praktyczną wiedzę z zakresu budowania zaangażowania pracowników wszystkich szczebli.

Przez 10 lat budowała i z sukcesem prowadziła niehierarchiczne zespoły redaktorów i ambasadorów firmowych jako redaktor naczelny. Zdobywczyni wielu nagród i złotych statuetek z obszaru komunikacji wewnętrznej. Autorka publikacji w raportach branżowych oraz w mediach społecznościowych głównie w obszarach komunikacji wewnętrznej, aplikacji grywalizacyjnych i platform awatarowych.

2024-10-16

Jak stworzyć niezapomniany event dla pracowników: strategie organizacji i komunikacji wydarzeń.
  • 12:40 - 13:00
  • 20 min

Głównym celem firmowych wydarzeń jest przekazanie ważnych strategicznie informacji, integracja zespołu oraz motywowanie pracowników. Dobrze zaplanowane, pomagają budować lepsze relacje między działami, wzmacniać poczucie przynależności do firmy oraz zwiększać zaangażowanie i satysfakcję z pracy. Organizowane są zazwyczaj z okazji jubileuszu firmy, świąt bądź innych ważnych wydarzeń.

To, na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę planując wydarzenie dla pracowników, to zadbanie o spójny charakter eventu z kulturą organizacyjną firmy – począwszy od wyboru miejsca, przez scenariusz spotkania i angażujące aktywności, po oprawę audiowizualną.

Kluczowe zagadnienia:

- Wybór lokalizacji: Z rozmowy dowiesz się m.in., jak wybrać idealną lokalizację, która nie tylko spełnia wymagania techniczne, ale także współgra z wizerunkiem organizacji oraz w jaki sposób maksymalnie wykorzystać naturalne atutu danego miejsca, aby zorganizować i zakomunikować niezapomniany event. Będzie o grywalizacji, scenariuszach „gier miejskich”, nietuzinkowych hotelach i salach konferencyjnych oraz przykładach inspirujących wydarzeń.

- CSR i ESG: Podpowiemy, dlaczego warto wybierać lokalizacje, które spełniają kryteria Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) i standardy środowiskowe (ESG), jak to wpływa na postrzeganie firmy przez pracowników i jak wykorzystać ten fakt w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

- Integracja i motywacja: Zastanowimy się, jak organizować eventy, które zacieśniają więzi w zespole, motywują do działania i są zgodne z wartościami oraz kulturą organizacyjną firmy.

Eksperci w dziedzinie organizacji eventów firmowych i komunikacji wewnętrznej podzielą się praktycznymi poradami oraz konkretnymi przykładami z własnego doświadczenia. Dowiesz się, jak wybrać i przygotować miejsce na event, które będzie odpowiadało charakterowi firmy oraz oczekiwaniom pracowników.