Od blisko 15 lat związany z komunikacją w branży automotive. Początkowe doświadczenie zawodowe zdobył w Dziale PR, gdzie kształtował komunikację m.in. budowy fabryki Volkswagena we Wrześni, która była wówczas największą inwestycją zagraniczną w Polsce. Od wielu lat specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej. W swojej pracy skupia się na wysokiej jakości komunikacji dostosowanej do grup docelowych. Szczególny nacisk kładzie na komunikację z pracownikami bezpośredniej produkcji, którzy stanowią zdecydowaną większość pracowników spółki. Jest przekonany, że szczerość, otwartość, odpowiedni timing i poznanie potrzeb interesariuszy stanowią fundament skutecznej komunikacji.
Sesje case studies to nowy format wprowadzony podczas wcześniejszej edycji ICM. Są to krótkie prelekcje prowadzone w serii, na ten sam temat. To odpowiedź na potrzebę poznawania wielu przykładów z rynku.
Do udziału w tej sesji zaprosiliśmy przedstawicieli różnych organizacji, aby opowiedzieli o swoich doświadczeniach komunikacji z pracownikami produkcji, logistyki i firm budowlanych, na konkretnych przykładach.
Z ich wystąpień dowiesz się m.in.:
- Jakie tematy interesują pracowników?
- Skąd czerpać inspiracje i kontent?
- Czy wszyscy pracownicy muszą wiedzieć o wszystkim? Czy tego wymaga kultura inkluzywna?
- Jak przekonać ludzi do pokazania się w wewnętrznych kanałach komunikacji?
- Jak skutecznie dotrzeć z ważnymi informacjami do pracowników produkcji, magazynów, budowy?
- Jak mierzyć dotarcie?
- Od czego zacząć?
- …. - dodaj tu swoje pytanie/-a – wystarczy kliknąć przycisk „Zadaj pytanie”.