Menadżerka ds. Komunikacji i PR, która obecnie kieruje strategicznymi inicjatywami komunikacyjnymi w Burda Media Polska.
Ekspertka w obszarze komunikacji, której ekspertyza obejmuje relacje inwestorskie, kampanie PR, personal branding oraz budowanie kultury organizacyjnej. Przez lata kształtowała wizerunek firm zarówno na rynkach giełdowych, jak i w sektorze skarbu państwa.
W Burda Media Polska skupia się na rozwijaniu efektywnej komunikacji wewnątrzorganizacyjnej.
Zajmuje się przekładem skomplikowanych zagadnień finansowych na klarowny przekaz dla inwestorów.
Jako ekspertka w kampaniach PR i personal brandingu, kierowała projektami zarówno korporacyjnymi, jak i indywidualnymi.
Podczas spotkań, mastermindów czy szkoleń często słyszymy takie pytania:
- Co należy do obowiązków komunikatora wewnętrznego?
- Gdzie przebiegają granice odpowiedzialności za komunikację wewnętrzną?
- Jakie narzędzia mogą pomóc w budowaniu partnerstwa z innymi działami organizacji?
- Jak udowodnić wartość swojej roli w organizacji i wypracować stałe miejsce przy stole zarządu?
Podczas 6. edycji ICM postaramy się udzielić na nie odpowiedzi wraz z laureatami 1. edycji naszego konkursu dla komunikacji wewnętrznej: IC Biznes Partner 2022.
Podczas panelu dowiecie się, jak nasi goście pełnią role komunikatorów w czasach „permanentnej zmiany”,w jaki sposób budują swoją pozycję w organizacji, jak wspierają różne obszary w firmie, wyznaczają granice swoich obowiązków i chwalą się sukcesami.
Prowadząca: Katarzyna Kryńska