Radosław Mechło, BUZZcenter
Cybernetyk, Business Development Director, Ekspert Sprzedaży
Radosław Mechło, BUZZcenter
Cybernetyk, Business Development Director, Ekspert Sprzedaży

Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze marketingu, sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 15 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

Absolwent cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania w szkole VIZJA. Posiada dyplom DIMAQ Proffesional oraz Strategic Thinking oraz Winning Sustainability Strategies w International Institute for Management Development w Szwajcarii.

Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity (IT), wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska (reklama), wydawcą takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek, a także właścicielem portalu Onet.pl Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe dla polskich i światowych marek.

Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Orange, T-Mobile, Ipsen, MSH, Związek Miast Polskich, Polaris.

Od 2017 roku szkoli w formule otwartej i dla firm, głównie z obszaru AI, marketingu i strategii. W 2023 roku przeszkolił ponad 2500 osób z obszaru AI. Przetestował ponad 1500 rozwiązań opartych o AI.

Fan podróży backpackerskich, lotnictwa, LEGO oraz analitycznego myślenia.

LinkedIn

2024-04-17

Inspiracje: AI – narzędzia i techniki, które przyniosą Ci korzyść w komunikacji wewnętrznej.
  • 09:05 - 09:35
  • 30 min

„AI jest jedną z najbardziej fundamentalnych rzeczy, nad którymi pracujemy jako ludzkość. Jest ważniejsza od ognia czy elektryczności” – te słowa, Szef Google Sundar Pichai, wypowiedział w 2020 roku podczas Światowego Forum Ekonomicznym w Davos. Po trzech latach powtórzył dokładnie to samo w programie „60 minutes” amerykańskiej stacji CBS.

Potwierdzają to dane liczbowe:

    • Ponad 200 miliardów dolarów wyniesie wartość rynku AI do 2030 roku.*

    •  88% firm już w tym roku wykorzystuje jakąś formę sztucznej inteligencji w swoich działaniach marketingowych, 54% spodziewa się wydać jeszcze więcej na kampanie oparte na sztucznej inteligencji w 2024 roku.**

    • 90% z 2450 przebadanych liderów biznesu twierdzi, że sztuczna inteligencja zapewni ich firmie oszczędność czasu lub kosztów.**

W pracy komunikatora warto szukać inspiracji w różnych dziedzinach i obszarach. Dlatego do kanonu prelekcji ICM wprowadziliśmy prelekcje typu „Inspiracje out of the IC”, wykłady ekspertów spoza komunikacji wewnętrznej, np. marketingu, PR, IT i in., od których można czerpać w komunikacji wewnętrznej.

Podczas ICM6 zaczerpniemy z obszaru nowych technologii. Przyjrzymy się lepiej możliwościom związanym z rozwojem sztucznej inteligencji i z pomocą eksperta w tej dziedzinie poszukamy w niej wsparcia dla komunikacji wewnętrznej.

Podczas wykładu dowiecie się m.in.:
- z jakich narzędzi warto korzystać,
- jak to robić prawidłowo,

- jakich błędów unikać,
- czy za dobrą jakość w AI trzeba zapłacić,
- czym są prompty i dlaczego warto nauczyć się tworzyć je  poprawnie,
- kto ma prawa do kontentu tworzonego przez AI,
- jak podpisać wygenerowane treści i czy uznanie autorstwa jest w ogóle możliwe,
- i wiele innych.

Źródła:
statista.com „Twilio Segment 2023 Growth Report”