Konkurs IC Biznes Partner 2025

KONKURS DLA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ
PO RAZ 3. WYBIERAMY IC BIZNES PARTNERA!

Aktualizacja 2.04.2025:

Dziękujemy za wszystkie przysłane prezentacje. Poniżej przedstawiamy listę finalistów Konkursu IC Biznes Partner (kolejność alfabetyczna), która powstała w wyniku I etapu oceniania zgłoszeń przez Jury:

Budimex SA
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Grupa Spółek DANONE
FORVIA Faurecia
GAZ-SYSTEM SA
Grupa Impel
Grupa PZU
Heidelberg Materials Polska (Górażdże Cement S.A.)
Michelin Polska sp. z o.o.
Nationale-Nederlanden Polska
Pepco Poland sp. z o.o.
PKP Intercity SA
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.
Rossmann SDP sp. z o.o.
Santander Bank Polska
Skanska Central Europe
WERNER KENKEL Spółka z o.o.
Żabka Polska


Laureatów ogłosimy 24 kwietnia 2025 r. podczas Gali 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner, w towarzystwie uczestników Konferencji Internal Communication Meeting 8 oraz na stronie internetowej i Linkedin IC Mobile.

O konkursie

Naszym celem  jest odszukanie i wyróżnienie osób i zespołów odpowiedzialnych na co dzień za komunikację w organizacji – za szczególny rodzaj postawy – BYCIE PARTNEREM DLA BIZNESU I PRACOWNIKÓW. Uważamy, że jest to obecnie nieodłączna cecha nowoczesnej komunikacji wewnętrznej – jej fundament.

Kim jest IC Biznes Partner?

W ciągu ostatnich lat, z racji funkcjonowania w czasach ciągłej zmiany, komunikacja wewnętrzna przestała być wyłącznie komunikacją, stała się sztuką budowania relacji. Komunikacja jest ich efektem, a nie przyczyną i skutkiem w jednym, jak bywało wcześniej. Przyszedł czas na zmianę specjalistów i zespołów z Internal Comms w IC Biznes Partnerów.
 
IC Biznes Partner, którego poszukujemy to specjalista, zespół albo manager, którzy umiejętnie budują partnerskie relacje ze wszystkimi obszarami biznesowymi w firmie:

- wspierają obszary w prowadzeniu komunikacji do wewnątrz, współpracując z nimi, dzieląc się wiedzą, udostępniając i rekomendując rozwiązania i narzędzia,
- dbają przy tym o równy dostęp obszarów do mediów wewnętrznych,
- umożliwiają równy dostęp do wiedzy w organizacji zapewniając jej sprawiedliwą dystrybucję, ale z uwzględnieniem potrzeb konkretnych grup docelowych,
- wsłuchują się w potrzeby pracowników przekładając pozyskaną wiedzę na wdrażanie lub inicjowanie konkretnych rozwiązań,
- współpracują z zarządem pełniąc rolę partnera w komunikacji do wewnątrz organizacji oraz ambasadora pracowników – dzięki dysponowaniu wiedzą ze wszystkich obszarów,
- budują nieformalne zespoły ambasadorów wspierające komunikację danych inicjatyw.

Słowa kluczowe dla IC Biznes Partnera to:

#Relacje
#Partnerstwo

#Wsparcie
#Współpraca
#Inkluzywność
#Komunikacja

Konkurs odbywa się w 7 kategoriach:

1. Specjalista/Manager Komunikacji Wewnętrznej (kategoria dla osób, które jednoosobowo zajmują się IC w organizacji, niezależnie od nazwy stanowiska).
2. Manager Zespołu Komunikacji Wewnętrznej (kategoria dla managerów IC).
3. Zespół Komunikacji Wewnętrznej (kategoria dla zespołów, niezależnie od liczby osób).
4. Kampania Wewnątrz Organizacji.
5. Wydarzenie dla Pracowników.
6. Cyfrowe Narzędzie Komunikacji Wewnętrznej. NOWA KATEGORIA!
7. Magazyn Wewnętrzny Drukowany. NOWA KATEGORIA!

Dla zwycięzców

Przewidziane jest przyznanie 1, 2 i 3 miejsca. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest przyznanie wyróżnienia.
Nagrodzeni otrzymają tytuł IC Biznes Partnera, statuetki oraz dyplomy.

Skład Jury:

Dagmara Chmielewska
Sebastian Grochala
Katarzyna Kryńska - przewodnicząca Jury
Magdalena Kuropieska-Deloff
dr Mariusz Lewandowski
Paulina Łukaszuk
Ireneusz Mirgos
Magdalena Przysłupska
Rita Schultz
Lidia Skrzyniecka
Nina Żwirko

Więcej informacji znajduje się w zakładce Jury >>

Zobacz też:

Laureaci 1. edycji Konkursu IC BP>>

Laureaci 2. edycji Konkursu IC BP >>