Konkurs IC Biznes Partner 2025

KONKURS DLA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ
PO RAZ 3. WYBIERAMY IC BIZNES PARTNERA!

Aktualizacja 24.04.2025:

Za nami Gala 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner. Nagrodziliśmy tych, którzy pokazują, że komunikacja wewnętrzna potrafi być innowacyjna, odważna i – co najważniejsze – skuteczna. Doceniliśmy najlepsze z najlepszych - kampanie, projekty, zespoły i narzędzia.

Tegoroczna edycja jest dla nas szczególnie wzruszająca i wyjątkowa. Z roku na rok obserwujemy, jak konkurs się rozwija, a jego ranga rośnie. Jednocześnie widzimy, jak trudno wyłonić zwycięzców – poziom zgłoszeń jest naprawdę imponujący. To najlepszy dowód na to, że komunikacja wewnętrzna dojrzewa i zmienia się: z roli informacyjnej przechodzi w partnerską, z operacyjnej – w strategiczną.

Z całego serca dziękujemy naszemu Jury – ekspert(k)om, którzy zgodzili się podjąć tego niełatwego wyzwania i ocenić tegoroczne zgłoszenia. W jego składzie znaleźli się: Dagmara Chmielewska, Sebastian Grochala, dr Mariusz Lewandowski, Paulina Łukaszuk, Ireneusz Mirgos, Magdalena Przysłupska, Rita Schultz, Nina Żwirko oraz nasz team IC mobile: Katarzyna Kryńska – przewodnicząca Jury, Magdalena Kuropieska-Deloff i Lidia Skrzyniecka.

Dziękujemy także naszym Partnerom i Patronom: Quico, MK Konferencje, Capital24, PRoto oraz Koźmiński University. Dzięki Wam możliwe są takie wydarzenia – przestrzenie dialogu, inspiracji i wymiany najlepszych praktyk.

Serdeczne gratulacje dla BOHATEREK_ÓW dzisiejszego wieczoru - Laureatek i Laureatów 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner.

Kategoria: Kampania Wewnątrz Organizacji:

I miejsce: Grupa Spółek DANONE za kampanię „Love Brand”
II miejsce: Skanska Central Europe za kampanię „Pomagamy tam, gdzie pracujemy” w ramach Tygodnia wolontariatu Skanska
III miejsce Ex aequo: Capgemini Polska Sp. z o.o. we współpracy z Opus B z
a Kampanię Życzliwości „Direction: Kindness” oraz FORVIA Faurecia za kampanię „Kodeks Dobrej Komunikacji”

Kategoria: Wydarzenie Dla Pracowników:

I miejsce: Heidelberg Materials Polska (Górażdże Cement S.A.) za wydarzenie „I Bieg po Kopalni”
II miejsce: Nationale-Nederlanden Polska za „Telewizyjne show czyli NN-owy przepis na townhall”
III miejsce: Santander Bank Polska za wydarzenie: Publikacja wyników finansowych. Spotkanie pracowników CEO o całym zarządem.

Kategoria: Cyfrowe Narzędzie Komunikacji Wewnętrznej:

I miejsce: Żabka Polska za projekt: Intranet³: jedna platforma, trzy światy
II miejsce: Grupa Impel za intranet ImpelNet 2.0
III miejsce: Capgemini Polska Sp. z o.o. za newsletter Insider zintegrowany z platformą Insider Hub

Kategoria: Magazyn Wewnętrzny Drukowany:

I miejsce: WERNER KENKEL Spółka z o.o. za magazyn „Na Fali”
II miejsce: Heidelberg Materials Polska (Górażdże Cement S.A.) za magazyn „Sygnały”
III miejsce:
Grupa PZU za magazyn „Świat PZU”

Kategoria: Zespół Komunikacji Wewnętrznej:

I miejsce: Rossmann SDP sp. z o.o.
II miejsce: Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.

Jeszcze raz serdeczne gratulacje dla wszystkich Finalistek_ów oraz Laureatów_ek 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner!

Już wkrótce udostępnimy publikację z wypowiedziami Finalistek_ów, w których podpowiadają, co zrobić, aby znaleźć się w tym gronie – co pomaga im w firmie wypracować pozycję IC Biznes Partnera.

#StayTuned !

 

Aktualizacja 2.04.2025:

Dziękujemy za wszystkie przysłane prezentacje. Poniżej przedstawiamy listę finalistów Konkursu IC Biznes Partner (kolejność alfabetyczna), która powstała w wyniku I etapu oceniania zgłoszeń przez Jury:

Budimex SA
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Grupa Spółek DANONE
FORVIA Faurecia
GAZ-SYSTEM SA
Grupa Impel
Grupa PZU
Heidelberg Materials Polska (Górażdże Cement S.A.)
Michelin Polska sp. z o.o.
Nationale-Nederlanden Polska
Pepco Poland sp. z o.o.
PKP Intercity SA
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.
Rossmann SDP sp. z o.o.
Santander Bank Polska
Skanska Central Europe
WERNER KENKEL Spółka z o.o.
Żabka Polska


Laureatów ogłosimy 24 kwietnia 2025 r. podczas Gali 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner, w towarzystwie uczestników Konferencji Internal Communication Meeting 8 oraz na stronie internetowej i Linkedin IC Mobile.

O konkursie

Naszym celem  jest odszukanie i wyróżnienie osób i zespołów odpowiedzialnych na co dzień za komunikację w organizacji – za szczególny rodzaj postawy – BYCIE PARTNEREM DLA BIZNESU I PRACOWNIKÓW. Uważamy, że jest to obecnie nieodłączna cecha nowoczesnej komunikacji wewnętrznej – jej fundament.

Kim jest IC Biznes Partner?

W ciągu ostatnich lat, z racji funkcjonowania w czasach ciągłej zmiany, komunikacja wewnętrzna przestała być wyłącznie komunikacją, stała się sztuką budowania relacji. Komunikacja jest ich efektem, a nie przyczyną i skutkiem w jednym, jak bywało wcześniej. Przyszedł czas na zmianę specjalistów i zespołów z Internal Comms w IC Biznes Partnerów.
 
IC Biznes Partner, którego poszukujemy to specjalista, zespół albo manager, którzy umiejętnie budują partnerskie relacje ze wszystkimi obszarami biznesowymi w firmie:

- wspierają obszary w prowadzeniu komunikacji do wewnątrz, współpracując z nimi, dzieląc się wiedzą, udostępniając i rekomendując rozwiązania i narzędzia,
- dbają przy tym o równy dostęp obszarów do mediów wewnętrznych,
- umożliwiają równy dostęp do wiedzy w organizacji zapewniając jej sprawiedliwą dystrybucję, ale z uwzględnieniem potrzeb konkretnych grup docelowych,
- wsłuchują się w potrzeby pracowników przekładając pozyskaną wiedzę na wdrażanie lub inicjowanie konkretnych rozwiązań,
- współpracują z zarządem pełniąc rolę partnera w komunikacji do wewnątrz organizacji oraz ambasadora pracowników – dzięki dysponowaniu wiedzą ze wszystkich obszarów,
- budują nieformalne zespoły ambasadorów wspierające komunikację danych inicjatyw.

Słowa kluczowe dla IC Biznes Partnera to:

#Relacje
#Partnerstwo

#Wsparcie
#Współpraca
#Inkluzywność
#Komunikacja

Konkurs odbywa się w 7 kategoriach:

1. Specjalista/Manager Komunikacji Wewnętrznej (kategoria dla osób, które jednoosobowo zajmują się IC w organizacji, niezależnie od nazwy stanowiska).
2. Manager Zespołu Komunikacji Wewnętrznej (kategoria dla managerów IC).
3. Zespół Komunikacji Wewnętrznej (kategoria dla zespołów, niezależnie od liczby osób).
4. Kampania Wewnątrz Organizacji.
5. Wydarzenie dla Pracowników.
6. Cyfrowe Narzędzie Komunikacji Wewnętrznej. NOWA KATEGORIA!
7. Magazyn Wewnętrzny Drukowany. NOWA KATEGORIA!

Dla zwycięzców

Przewidziane jest przyznanie 1, 2 i 3 miejsca. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest przyznanie wyróżnienia.
Nagrodzeni otrzymają tytuł IC Biznes Partnera, statuetki oraz dyplomy.

Skład Jury:

Dagmara Chmielewska
Sebastian Grochala
Katarzyna Kryńska - przewodnicząca Jury
Magdalena Kuropieska-Deloff
dr Mariusz Lewandowski
Paulina Łukaszuk
Ireneusz Mirgos
Magdalena Przysłupska
Rita Schultz
Lidia Skrzyniecka
Nina Żwirko

Więcej informacji znajduje się w zakładce Jury >>

Zobacz też:

Laureaci 1. edycji Konkursu IC BP>>

Laureaci 2. edycji Konkursu IC BP >>

Jeśli chcesz, możemy wysyłać Ci powiadomienia o nowościach na stronie. Wystarczy wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień.