Regulamin konkursu IC Biznes Partner 2025
&1. Organizator
Organizatorem konkursu jest marka IC Mobile reprezentowana przez firmę IC Communication Magdalena Kuropieska-Deloff z siedzibą pod adresem: ul. Krasińskiego 32/18, Warszawa, zwana dalej organizator („Organizator”).
&2. Cel
Celem konkursu jest promocja szczególnego rodzaju postawy w komunikacji wewnętrznej – bycie partnerem dla biznesu i pracowników.
&3. Kategorie konkursowe
Konkurs odbywa się w 7 kategoriach:
1. Specjalista/Manager Komunikacji Wewnętrznej (kategoria dla osób, które jednoosobowo zajmują się komunikacją wewnętrzną w organizacji, niezależnie od nazwy stanowiska).
2. Manager Zespołu Komunikacji Wewnętrznej (kategoria dla managerów zespołów komunikacji wewnętrznej).
3. Zespół Komunikacji Wewnętrznej (kategoria dla zespołów, niezależnie od liczby osób).
4. Kampania Wewnątrz Organizacji.
5. Wydarzenie dla Pracowników.
6. Cyfrowe Narzędzie Komunikacji Wewnętrznej.
7. Magazyn Wewnętrzny Drukowany.
&4. Kryteria oceny
4.1. Kategorie 1-3:
IC Biznes Partner, którego poszukujemy to specjalista, zespół albo manager, którzy umiejętnie budują partnerskie relacje ze wszystkimi obszarami biznesowymi w firmie:
- wspierają obszary w prowadzeniu komunikacji do wewnątrz, współpracując z nimi, dzieląc się wiedzą, udostępniając i rekomendując rozwiązania i narzędzia,
- dbają przy tym o równy dostęp obszarów do mediów wewnętrznych,
- umożliwiają równy dostęp do wiedzy w organizacji zapewniając jej sprawiedliwą dystrybucję, ale z uwzględnieniem potrzeb konkretnych grup docelowych,
- wsłuchują się w potrzeby pracowników przekładając pozyskaną wiedzę na wdrażanie lub inicjowanie konkretnych rozwiązań,
- współpracują z zarządem pełniąc rolę partnera w komunikacji do wewnątrz organizacji oraz ambasadora pracowników – dzięki dysponowaniu wiedzą ze wszystkich obszarów,
- budują nieformalne zespoły ambasadorów wspierające komunikację danych inicjatyw.
4.2. Kategorie 4-5:
W przypadku tych kategorii Jury oceni:
- poziom współpracy / partnerstwa z innymi działami przy produkcji kampanii lub wydarzenia,
- możliwość udzielenia informacji zawrotnej przez grupy docelowe,
- kreatywność w tworzeniu pomysłu na kampanię/wydarzenie,
- umiejętne wykorzystanie narzędzi obecnych w firmie,
- spójność przekazu w kampanii/wydarzenia oraz kampanii informacyjnej
- ewaluację celów.
4.3. Kategorie 6-7:
Podczas oceny zgłoszeń w kategoriach 6 i 7 Jury skupi się na takich aspektach, jak:
- dbanie o równy dostęp pracowników do narzędzia, zarówno w kontekście dzielenia się informacjami, jak i dostępu do treści,
- uwzględnienie potrzeb konkretnych grup docelowych,
- poziom współpracy / partnerstwa z innymi działami przy tworzeniu kontentu (Jakie działy / osoby zostały zaangażowane w zgłaszanie pomysłów, kontentu? Kto administruje/moderuje treści i jest odpowiedzialny za narzędzie?),
- możliwość udzielenia informacji zawrotnej na temat narzędzia przez grupy docelowe i przełożenie wiedzy pozyskanej od pracowników na rozwój wdrożonego narzędzia,
- struktura narzędzia,
- proces adopcji narzędzia w organizacji (Jakie działy / osoby zostały zaangażowane w opracowanie potrzeb komunikacyjnych, testy, proces wdrożenia, kampanię adopcyjną; na jakich etapach i dlaczego?),
- ewaluacja celów, dla których narzędzie zostało wdrożone.
&5. Zgłoszenie do konkursu
5.1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i wyślij go na adres: konkurs@ic-mobile.pl.
WAŻNE: Formularz może podpisać wyłącznie osoba uprawniona w organizacji do składania zamówień.
5.2. Przygotuj uzasadnienie udziału w konkursie na bazie prezentacji przygotowanej przez organizatora i wyślij na adres: konkurs@ic-mobile.pl do 12 marca 2025 r. do godz. 23:59.
5.3. W szczególnej sytuacji Organizator może przedłużyć czas przyjmowania zgłoszeń (na wniosek jurorów lub z własnej inicjatywy).
5.4. Opłać fakturę za udział w Konkursie, zgodnie z terminem podanym na fakturze - nie później, niż do 12 marca 2025 roku do godz. 23:59.
&6. Opłaty za zgłoszenie
6.1. Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy: 40 1140 2004 0000 3002 8436 2806, Odbiorca: IC Communication Magdalena Kuropieska-Deloff, ul. Krasińskiego 32/18, Warszawa, zgodnie z otrzymaną fakturą.
6.2. Standardowy termin płatności wynosi 7 dni. Możliwe jest wydłużenie terminu, jeśli organizator wyrazi na to zgodę: konkurs@ic-mobile.pl
6.3. Tabela opłat za zgłoszenie do Konkursu IC Biznes Partner 2025:
Opcje: |
Opłata za zgłoszenie w 1 kategorii, w zł netto: |
Opłata za zgłoszenie w każdej kolejnej kategorii, w zł netto: |
Jeśli masz kupiony bilet na konferencję ICM 8 i Galę wieczorną: |
990 |
790 |
Jeśli nie masz biletu na ICM 8 i Galę wieczorną: |
1990 |
1690 |
6.4. Przy zgłoszeniu każdej kolejnej kategorii zgłaszającemu przysługuje dodatkowe zaproszenie na wieczorną galę.
6.5. Opłata za dodatkowe zaproszenia na Galę Konkursu IC Biznes Partner 2025, np. w sytuacji, gdy zgłoszenie nastąpiło tylko w 1 kategorii, wynosi - 690 zł netto/zaproszenie.
&7. Zasady oceny prac konkursowych
7.1. Jury oceniające nadesłane prace, składa się z doświadczonych ekspertów w dziedzinie komunikacji.
7.2. W celu zapewnienia obiektywności i bezstronności oceny, członkowie jury, którzy byli bezpośrednio lub pośrednio zaangażowani w opracowanie, wsparcie merytoryczne, techniczne lub jakiekolwiek inne działania związane ze zgłaszaną pracę konkursową, zostają wyłączeni z oceny tej pracy.
7.3. Wyłączenie z oceny obejmuje przypadki, w których zaangażowanie członka jury mogłoby rodzić konflikt interesów lub wątpliwości co do obiektywności oceny.
7.4. Każdy członek jury jest zobowiązany do złożenia deklaracji o poufności i braku konfliktu interesów w stosunku do ocenianych prac.
7.5. W przypadku zaangażowania, o którym mowa w pkt 7.2., członek jury jest zobowiązany poinformować organizatora konkursu i nie uczestniczyć w ocenie danej pracy.
&8. Wybór laureatów i ogłoszenie wyników
8.1. Projekty zostaną wybrane przez Jury online indywidualnie lub podczas bezpośredniego spotkania. Prace jury przewidziane są w terminie pomiędzy 17 marca a 10 kwietnia 2025 r. Celem prac jury i głosowania jest wyłonienie zwycięzcy w każdej Kategorii.
8.2. Zwycięzcy zostaną wyłonieni kolegialnie, a w przypadku braku wyraźnej zgodności w podejmowaniu decyzji, Jury będzie głosować, a miejsca zostaną przyznane zwykłą większością głosów.
8.3. Przy dokonywaniu oceny Jury bierze pod uwagę czynniki opisane w punkcie 4.
8.4. Lista finalistów zostanie opublikowana 2 kwietnia 2025 r. na stronie Konkursu oraz wysłana w wiadomości mailowej do osób zgłaszających.
8.5. Uczestnikami nie mogą być pracownicy (bez względu na podstawę prawną), współpracownicy, partnerzy lub przedstawiciele Organizatora oraz podmiotów biorących udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu.
8.6. Uczestnikami nie mogą być także członkowie rodzin osób wymienionych w punkcie 7.6. powyżej. Przez członków rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków oraz wstępnych, zstępnych i rodzeństwo małżonków.
8.7. W każdej z 7 kategorii przewidziane jest przyznanie 1, 2 i 3 miejsca. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest przyznanie wyróżnienia.
8.8. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 24 kwietnia 2025 r. podczas uroczystej Gali Konkursu IC Biznes Partner 2025.
8.9. Laureaci otrzymają tytuł IC Biznes Partnera, statuetki, dyplomy oraz możliwość promocji w kanałach komunikacji IC Mobile.
&9. Dane osobowe
9.1. Z chwilą przesłania zgłoszenia, uczestnik/uczestnicy konkursu udzielają Organizatorowi praw oraz nieodpłatnej licencji do nieograniczonego czasowo i terytorialnie przechowywania projektów i materiałów oraz korzystania z nich w następujących celach: promowanie Konkursu, promowanie Uczestników, działania informacyjne i reklamowe, wydawanie elektronicznych lub papierowych katalogów/materiałów marketingowych, pokazów i publicznych prezentacji, publikowanie w prasie i mediach, w celach szkoleniowych i innych celach związanych z Konkursem (na polach eksploatacji wskazanych w Art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Licencja obejmuje prawo do udzielania dalszych licencji (sublicencji). Zgodnie z postanowieniem Organizator nie złamie tym samym przepisów zawartych w ustawie z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Treści zgłoszeń stają się jego własnością z chwilą przekazania, podobnie jak nieograniczona czasowo i terytorialnie licencja na korzystanie z materiałów zawartych w Zgłoszeniu. W przypadku, kiedy Zgłoszenie konkursowe zawiera wizerunek osób trzecich, Uczestnik oświadcza, że posiada zgodę na publikację ich wizerunku w związku z niniejszym Konkursem.
9.2. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych można przeczytać w Polityce prywatności konferencji oraz marki IC Mobile.
&10. Postanowienia końcowe
10.1. Nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem Konkursu sprawuje Organizator.
10.2. Organizator ma prawo zakończyć konkurs bez rozstrzygnięcia, odwołać lub zmienić termin wyłonienia zwycięzców z powodu nieprzewidzianych okoliczności oraz ma obowiązek poinformować o tym fakcie uczestników.
10.3. W przypadku odwołania konkursu, opłaty za zgłoszenie zostaną zwrócone.
10.4. Zmiany nie będą naruszały praw nabytych Uczestników.