Komunikacja, szkolenia i grywalizacja w jednym miejscu.
Quico to aplikacja mobilna wspierająca komunikację wewnętrzną w zespołach rozproszonych geograficznie. Pozwala w prosty i szybki sposób zakomunikować codzienne priorytety, przeprowadzić szkolenie i zebrać informację zwrotną, dostarczając na bieżąco raporty o skuteczności przekazywanych treści.
Idealne rozwiązanie dla dużych zespołów
Aplikacja najlepiej sprawdza się w dużych organizacjach (50+ pracowników), szczególnie wśród pracowników pierwszej linii, niemających stałego dostępu do komputera. To idealne rozwiązanie dla branż takich jak logistyka, produkcja, retail czy sprzedaż - wszędzie tam, gdzie pracownicy są rozproszeni geograficznie i codzienna komunikacja jest dynamiczna, przepływ informacji intensywny, a proces szkoleń wymaga elastyczności.
Kompleksowe rozwiązanie
Quico oferuje szereg narzędzi wspierających efektywną komunikację i rozwój pracowników:
- funkcja komunikacji w modelu jeden do wielu z raportowaniem dotarcia,
- moduł szkoleń przeznaczony do tworzenia onboardingu, szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych (dostępne pełne raportowanie),
- narzędzie do zbierania feedbacku (różne formy ankiet),
- inteligentni asystenci AI wspierający pracowników,
- narzędzia AI do tworzenia angażujących treści,
- system grywalizacji zwiększający zaangażowanie,
- dedykowany komunikator grupowy.
Globalna obecność i personalizacja
Działamy w 6 krajach w Europie i Ameryce Północnej, obsługując ponad 35 000 użytkowników w 11 wersjach językowych. Każde wdrożenie dostosowujemy do potrzeb klienta - od brandingu i nazwy aplikacji, po funkcjonalności i strukturę organizacyjną.