Komunikacja, szkolenia i grywalizacja w jednym miejscu.
Quico to aplikacja mobilna wspierająca komunikację wewnętrzną w zespołach rozproszonych geograficznie. Pozwala w prosty i szybki sposób zakomunikować codzienne priorytety, przeprowadzić szkolenie i zebrać informację zwrotną, dostarczając na bieżąco raporty o skuteczności przekazywanych treści.
Idealne rozwiązanie dla dużych zespołów
Aplikacja najlepiej sprawdza się w dużych organizacjach (50+ pracowników), szczególnie wśród pracowników pierwszej linii, niemających stałego dostępu do komputera. To idealne rozwiązanie dla branż takich jak logistyka, produkcja, retail czy sprzedaż - wszędzie tam, gdzie pracownicy są rozproszeni geograficznie i codzienna komunikacja jest dynamiczna, przepływ informacji intensywny, a proces szkoleń wymaga elastyczności.
Kompleksowe rozwiązanie
Quico oferuje szereg narzędzi wspierających efektywną komunikację i rozwój pracowników:
funkcja komunikacji w modelu jeden do wielu z raportowaniem dotarcia,
moduł szkoleń przeznaczony do tworzenia onboardingu, szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych (dostępne pełne raportowanie),
narzędzie do zbierania feedbacku (różne formy ankiet),
inteligentni asystenci AI wspierający pracowników,
narzędzia AI do tworzenia angażujących treści,
system grywalizacji zwiększający zaangażowanie,
dedykowany komunikator grupowy.
Globalna obecność i personalizacja
Działamy w 6 krajach w Europie i Ameryce Północnej, obsługując ponad 35 000 użytkowników w 11 wersjach językowych. Każde wdrożenie dostosowujemy do potrzeb klienta - od brandingu i nazwy aplikacji, po funkcjonalności i strukturę organizacyjną.