Joanna Górecka, Bunge
Regional Comms Coordinator
Joanna Górecka, Bunge
Regional Comms Coordinator

Odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną w regionie North Central Europe.
 
Wcześniej odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną w regionie CEE w Amazon. Zarządzała również komunikacją wewnętrzną i obszarem corporate responsibility w T-Mobile. Wcześniej, jako zastępca dyrektora departamentu komunikacji i marketingu, zarządzała komunikacją w Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych. Pełniła również funkcję Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network, gdzie do jej obowiązków należały nadzór nad komunikacją wewnętrzną oraz kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. Jako Corporate Communication Manager odpowiedzialna była za obszar komunikacji wewnętrznej oraz media relations w koncernie farmaceutycznym GlaxoSmithKline.
 
W latach 2012-2016 związana była z Grupą Generali Polska, a w latach 2007-2011 z Bankiem DnB NORD, gdzie poza komunikacją wewnętrzną pełniła również obowiązki rzecznika prasowego. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji PR - ITBC Communication.
Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej specjalizacja: socjologia mediów i public relations w WSHE w Łodzi oraz London School of Public Relations.

Obserwuj nas na LinkedIn

2025-04-24

Rola empatii w komunikacji międzykulturowej, czyli jak budować autentyczne więzi w erze zdalnej pracy i cyfrowej transformacji w multikulturowym środowisku pracy?
  • 10:25 - 11:15
  • 50 min

Jak zrozumieć różnorodne perspektywy i budować autentyczne relacje w globalnym zespole? W erze zdalnej pracy i cyfrowej transformacji empatia staje się kluczowym elementem skutecznej komunikacji międzykulturowej.

Podczas tego panelu porozmawiamy o tym, jak rozwijać umiejętność empatycznego słuchania, unikać pułapek kulturowych i wzmacniać więzi w zróżnicowanych środowiskach. Dowiesz się, jak wykorzystywać narzędzia online, aby wspierać współpracę i budować atmosferę zaufania w międzynarodowych zespołach. Uwaga - ta rozmowa może zmienić Twoje podejście do komunikacji!


Aby lepiej rozumieć potrzeby pracowników, warto regularnie przeprowadzać w organizacji badania opinii. Polecamy lekturę poniższych artykułów nt. badań:

Jak przekonać zarząd do inwestycji w badania satysfakcji pracowników? >>

Badanie satysfakcji. Czy możesz przeprowadzić je samodzielnie? #checklista >>

7 korzyści z badań. Co zyskuje organizacja przeprowadzając cyklicznie badanie satysfakcji? >>