Karolina Parol, Sieć Hoteli Arche
Dyrektor Centralnego Działu Sprzedaży
Karolina Parol, Sieć Hoteli Arche
Dyrektor Centralnego Działu Sprzedaży

Karolina Parol, od początku swojej historii zawodowej związana z branżą hotelarską, rozpoczynając jako recepcjonistka i przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe w hotelu. W branży MICE od 18 lat.

W chwili obecnej odpowiada za zarządzanie i rozwój centralnego działu sprzedaży sieci Hoteli Arche.

Sieć hoteli Arche to kolekcja 20 unikatowych hoteli: Pałac i Folwark Łochów, Hotel Tobaco w Łodzi, Zamek Janów Podlaski, Koszary Góra Kalwaria, Cukrownia Żnin, Dwór Uphagena w Gdańsku, Arche Hotel Puławska Residence, Arche Hotel Krakowska, Arche Hotel Geologiczna, Arche Hotel Poloneza w Warszawie, Arche Hotel w Częstochowie, Arche Hotel we Wrocławiu, Arche Klasztor Wrocław, Arche Hotel Piła, Arche Hotel Lublin, Arche Nałęczów dawne Sanatorium Milicyjne, Arche Fabryka Samolotów w Mielnie, Arche Hotel Siedlce, Arche Residence w Łodzi.

Grupa realizuje innowacyjny projekt hoteli rozproszonych, znany jako Arche Siedlisko, co dodatkowo wyróżnia ją na tle innych sieci hotelowych.

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Psychologia Społeczna oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Warszawskim.

2024-10-16

Jak stworzyć niezapomniany event dla pracowników: strategie organizacji i komunikacji wydarzeń.
  • 12:40 - 13:00
  • 20 min

Głównym celem firmowych wydarzeń jest przekazanie ważnych strategicznie informacji, integracja zespołu oraz motywowanie pracowników. Dobrze zaplanowane, pomagają budować lepsze relacje między działami, wzmacniać poczucie przynależności do firmy oraz zwiększać zaangażowanie i satysfakcję z pracy. Organizowane są zazwyczaj z okazji jubileuszu firmy, świąt bądź innych ważnych wydarzeń.

To, na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę planując wydarzenie dla pracowników, to zadbanie o spójny charakter eventu z kulturą organizacyjną firmy – począwszy od wyboru miejsca, przez scenariusz spotkania i angażujące aktywności, po oprawę audiowizualną.

Kluczowe zagadnienia:

- Wybór lokalizacji: Z rozmowy dowiesz się m.in., jak wybrać idealną lokalizację, która nie tylko spełnia wymagania techniczne, ale także współgra z wizerunkiem organizacji oraz w jaki sposób maksymalnie wykorzystać naturalne atuty danego miejsca, aby zorganizować i zakomunikować niezapomniany event. Będzie o grywalizacji, scenariuszach „gier miejskich”, nietuzinkowych hotelach i salach konferencyjnych oraz przykładach inspirujących wydarzeń.

- CSR i ESG: Podpowiemy, dlaczego warto wybierać lokalizacje, które spełniają kryteria Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) i standardy środowiskowe (ESG), jak to wpływa na postrzeganie firmy przez pracowników i jak wykorzystać ten fakt w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

- Integracja i motywacja: Zastanowimy się, jak organizować eventy, które zacieśniają więzi w zespole, motywują do działania i są zgodne z wartościami oraz kulturą organizacyjną firmy.

Eksperci w dziedzinie organizacji eventów firmowych i komunikacji wewnętrznej podzielą się praktycznymi poradami oraz konkretnymi przykładami z własnego doświadczenia. Dowiesz się, jak wybrać i przygotować miejsce na event, które będzie odpowiadało charakterowi firmy oraz oczekiwaniom pracowników.