Sebastian Grochala, Kulczyk Foundation
Head of Marketing & PR
Sebastian Grochala, Kulczyk Foundation
Head of Marketing & PR
Z branżą komunikacji, PR oraz marketingu związany od ponad dekady. Praktyk szeroko rozumianych komunikacji, PR oraz marketingu w dużych firmach, organizacjach pozarządowych i instytucjach samorządowych. Chętnie i regularnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami ze studentami oraz pracownikami Działów Marketingu i Komunikacji na różnego rodzaju konferencjach, warsztatach i spotkaniach. 
 
W latach 2010 - 2018 pełnił funkcję rzecznika prasowego i kierownika zespołu ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Łodzi. Od 2018 roku odpowiadał za marketing oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną największego pracodawcy polskiej branży lotniczej - Spółek LS Airport Services S.A. oraz LS Technics Sp. z o.o. zajmujących się obsługą naziemną i techniczną statków powietrznych. W latach 2020 - 2023 r. pełnił funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Komunikacji Polskiej Grupy Farmaceutycznej. Następnie jako Manager ds. Marketingu i Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy w Klinikach Neuroradiochirurgii odpowiadał za całość działań Public Relations, komunikację wewnętrzną, zewnętrzną, wszelkie działania marketingowe Spółki oraz Placówek zarządzanych przez Kliniki Neuroradiochirurgii - Radomskiego Centrum Onkologii, Centrum Gamma Knife w Warszawie, Szpitala Specjalistycznego w Brzezinach oraz Radomskiego Centrum Rodziny.
 
Od stycznia 2025 roku odpowiada za marketing, komunikację oraz PR Kulczyk Foundation. 
 
Laureat Konkursu Dyrektor Marketingu roku 2020/2021 w kategoriach: Best COVID Marketing Response oraz dla najlepszego zespołu marketingu.
 
Wykładowca na kierunkach "Dziennikarstwo i komunikacja"  w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
 
Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
 
Absolwent Filologii Polskiej na Uniwersytecie Łódzkim oraz studiów "PR i Strategiczne Komunikowanie w Firmach" na SGH w Warszawie.