W wielu organizacjach strategia i cele są jasno sformułowane – na poziomie dokumentów zarządczych czy prezentacji dla inwestorów. Problem zaczyna się w momencie, gdy mają one dotrzeć do pracowników...
Choć coraz częściej mówi się, że komunikacja wewnętrzna przenosi się niemal całkowicie do świata cyfrowego, w wielu firmach wciąż funkcjonują drukowane magazyny pracownicze. Dla jednych to anachron...
Ocenianie skuteczności komunikacji wewnętrznej to jedno z największych wyzwań stojących przed działami HR i komunikacji. Z jednej strony firmy inwestują w nowe narzędzia, newslettery, aplikacje i k...
Czynniki sukcesu projektów w komunikacji wewnętrznej według Finalistek_ów 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner. 19 autorów, 16 organizacji, dziesiątki inspiracji.Oddajemy w Wasze ręce publikację...
W firmach, które działają w wielu lokalizacjach i łączą setki lub tysiące osób, komunikacja wewnętrzna nie może opierać się na przypadkowych wysyłkach maili czy doraźnych akcjach. Potrzebuje strukt...
Jawność wynagrodzeń to temat, który niemal w każdej organizacji wywołuje emocje. Dotyka kwestii osobistych, poczucia sprawiedliwości, a także zaufania między pracownikami, liderami a zarządem. W...
Od kilku lat obserwujemy w organizacjach rosnące znaczenie różnorodności, inkluzywności i autentycznego zaangażowania pracowników. Jest to jeden z powodów, ale i celów, powoływania w organizacja...