W tej zakładce będziemy publikować co tydzień nowy artykuł związany z tematem konferencji.

Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Czy wszyscy pracownicy wiedzą, co robi firma? Znaczenie storytellingu wewnętrznego
Czy wszyscy pracownicy wiedzą, co robi firma? Znaczenie storytellingu wewnętrznego
W wielu organizacjach strategia i cele są jasno sformułowane – na poziomie dokumentów zarządczych czy prezentacji dla inwestorów. Problem zaczyna się w momencie, gdy mają one dotrzeć do pracowników...
Czytaj więcej...
Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Czy drukowany magazyn firmowy ma jeszcze sens?
Czy drukowany magazyn firmowy ma jeszcze sens?
Choć coraz częściej mówi się, że komunikacja wewnętrzna przenosi się niemal całkowicie do świata cyfrowego, w wielu firmach wciąż funkcjonują drukowane magazyny pracownicze. Dla jednych to anachron...
Czytaj więcej...
Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Jak sprawdzić, czy komunikacja wewnętrzna naprawdę działa?
Jak sprawdzić, czy komunikacja wewnętrzna naprawdę działa?
Ocenianie skuteczności komunikacji wewnętrznej to jedno z największych wyzwań stojących przed działami HR i komunikacji. Z jednej strony firmy inwestują w nowe narzędzia, newslettery, aplikacje i k...
Czytaj więcej...
Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Odbierz swój ebook
Odbierz swój ebook
Czynniki sukcesu projektów w komunikacji wewnętrznej według Finalistek_ów 3. edycji Konkursu IC Biznes Partner. 19 autorów, 16 organizacji, dziesiątki inspiracji.Oddajemy w Wasze ręce publikację...
Czytaj więcej...
Zdjęcie do artykułu zatytułowanego 5 filarów skutecznej komunikacji w firmach rozproszonych geograficznie
5 filarów skutecznej komunikacji w firmach rozproszonych geograficznie
W firmach, które działają w wielu lokalizacjach i łączą setki lub tysiące osób, komunikacja wewnętrzna nie może opierać się na przypadkowych wysyłkach maili czy doraźnych akcjach. Potrzebuje strukt...
Czytaj więcej...
Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Jak mówić o jawności wynagrodzeń? Rola komunikacji wewnętrznej w budowaniu zaufania
Jak mówić o jawności wynagrodzeń? Rola komunikacji wewnętrznej w budowaniu zaufania
Jawność wynagrodzeń to temat, który niemal w każdej organizacji wywołuje emocje. Dotyka kwestii osobistych, poczucia sprawiedliwości, a także zaufania między pracownikami, liderami a zarządem. W...
Czytaj więcej...
Zdjęcie do artykułu zatytułowanego Czym są Employee Resource Groups i jak działają w praktyce?
Czym są Employee Resource Groups i jak działają w praktyce?
Od kilku lat obserwujemy w organizacjach rosnące znaczenie różnorodności, inkluzywności i autentycznego zaangażowania pracowników. Jest to jeden z powodów, ale i celów, powoływania w organizacja...
Czytaj więcej...
Jeśli chcesz, możemy wysyłać Ci powiadomienia o nowościach na stronie. Wystarczy wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień.