Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu komunikacją, łącząc umiejętności strategicznego myślenia z praktycznym doświadczeniem w relacjach z mediami, komunikacji wewnętrznej i zarządzaniu kryzysowym. Pasjonat cyfrowej transformacji organizacji ze szczególnym doświadczeniem we wdrażaniu wewnętrznych rozwiązań społecznościowych ukierunkowanych na budowanie zaangażowania i wzmacniania kultury organizacyjnej.
Wystąpienie o strategicznej roli komunikacji wewnętrznej w organizacji. Prelegenci przybliżą skuteczne strategie docierania do różnych grup pracowników oraz metody mierzenia efektywności tych działań. Na przykładzie DPD Polska, zarządzającej komunikacją z blisko 10 tysiącami kurierów, poznasz sprawdzone rozwiązania pokonujące bariery informacyjne w rozproszonych zespołach.
Zaprezentowane zostaną przyjazne technologie wspierające komunikację, ze szczególnym uwzględnieniem AI - od chatbotów, przez narzędzia do tworzenia treści, po systemy analizy opinii pracowników. Zabierzesz ze sobą praktyczne metody implementacji tych rozwiązań oraz zrozumiesz, jak wspierają one budowanie kultury organizacyjnej opartej na otwartej komunikacji i realizacji celów biznesowych.